قوانین و مقررات

نکات مهم

1-مسئولیت اشتباه در انتخاب محصول و خریداری نمودن آن ، به دلیل بی دقتی کاربر ، بر عهده کاربر می باشد و امکان مرجوع کردن License و یا تعویض آن با نوع دیگر ، مطلقاً وجود نخواهد داشت. زیرا License ها بلافاصله پس از خرید کاربر صادر شده و امکان مرجوع کردن آن به پنل صادر کننده‌ی License وجود ندارد. در طول رَوند خرید ، چندین بار نام محصول و مبلغ آن به شما نمایش داده خواهد شد. لطفاً دقت فرمائید.
2-مسئولیت باطل شدن License به دلیل بی توجهی کاربر به توضیحات و راهنماهای موجود در سایت و موجود در e-Mail حاویِ License ، بر عهده کاربر می باشد. همچنین اگر مشکل احتمالی در License خریداری شده وجود داشته باشد ، چنانچه کاربر پیش از در میان گذاشتن مشکل با واحد پشتیبانی فنی ، خود به صورت سلیقه ای ، اقدام به رفع مشکل نموده باشد و باعث بروز مشکلات بیشتر شده باشد ، مسئولیت آن با کاربر می باشد.
3-مجموعه‌ی آواد فروشنده‌ی License آنتی ویروس‌ها می باشد ؛ و سازنده‌ی نرم افزار آنتی ویروس نیست. مسئولیت هرگونه ناسازگاری آنتی ویروس با کامپیوتر و یا تلفن همراه کاربر ، بر عهده‌ی آواد نمی باشد ؛ از این روی ، به کاربران گرامی توصیه می شود ، پیش از خرید License ، نرم افزار آنتی ویروس را بر روی دستگاه خود نصب نموده و از عملکرد آن مطمئن شوند و آنگاه اقدام به خرید License نمایند. با این وجود ، مجموعه‌ی آواد به جهت خدمت‌رسانی بهتر ، همواره سعی بر راهنمایی و کمک به کاربران گرامی را تا حد دانش و تجربه خود ، داشته و خواهد داشت.
4-مجموعه‌ی آواد هیچگونه مسئولیتی مبنی بر پاک شدن یا نشدنِ نوع خاصی از یک ویروس از روی سیستم و یا تعمیر فایل‌های آسیب دیده‌ی کاربر را ندارد ؛ زیرا همانطور که در بند 3 توضیح داده شده است ، آواد سازنده‌ی نرم افزار آنتی ویروس نیست و از این روی نمی تواند قدرت شناسایی ویروس را تضمین کند.
5-مسئولیت از کار افتادن License و یا عدم Update آنتی ویروس به دلیل مشکلات اینترنت کاربر ، مشکلات و محدودیت‌های مخابراتی کشور و یا تحریم های بین المللی ، بر عهده آواد نیست و رفع آن ، خارج از اختیارات این مجموعه می باشد.
6-چنانچه مشکل کاربر در فعال‌سازی License آنتی ویروس ، با راهنمایی های آواد از طریق مکاتبه (e-Mail) حل نشود ، تنها راه بررسی مشکل بوجود آمده ، بررسی از راه دور با نرم افزار بین‌المللی Teamviewer می باشد. مجموعه‌ی آواد ، هیچگونه پشتیبانی حضوری ندارد.
7-از آنجا که کمپانی های سازنده آنتی ویروس قوانین پایداری ندارند و ممکن است هر سال قوانین خود را تغییر دهند ، مجموعه‌ی آواد ناگزیر به پیروی از قوانین صادر شده است و اختیاری در اِعمال تغییرات در قوانین ندارد. بنابراین به کاربران گرامی یادآوری می شود که پس از خرید License ، اقدام به فعال‌سازی نمایند و از نگهداری License تا مدت‌ها خودداری کنند. زیرا ممکن است قوانین تازه ای از طرف کمپانی سازنده آنتی ویروس صادر شود که License ایشان را تحت تأثیر قرار دهد.
8-چنانچه پس از انجام مراحل خرید ، پرداخت شما ناموفق بود ، لطفاً پیش از ثبت خرید مجدد ، با واحد پشتیبانی فروش به صورت کتبی (E-Mail) تماس گرفته و مراتب را گزارش فرمائید. به هیچ عنوان اقدام به خریدهای پی در پی نفرمائید و تا تکلیف خرید ناموفق شما مشخص نشده است ، خرید جدیدی ثبت نکنید. امکان بازگشت وجه برای خریدهایی که بعداً مشخص شود که تراکنش موفق بوده اند اما کاربر گمان کرده که تراکنش ناموفق بوده است ، وجود ندارد.
9-چنانچه کاربر License آنتی ویروسی را خریداری نماید و پس از پرداخت وجه و دریافت محصول ، پشیمان شود یا متوجه شود که محصول را به اشتباه خریداری کرده است و یا اینکه در فعال سازی License دچار مشکل شود و پیش از در میان گذاشتن مشکل با پشتیبانی فنی سایت ، اقدام به انتخاب و خرید محصول جدیدی نماید ، مبلغی که برای خرید محصول نخست پرداخت نموده است ، بازگشت داده نخواهد شد.
10-چنانچه بند جدیدی ضرورت داشته باشد در این قسمت اضافه خواهد شد.