Bitdefender یکی از بهترین نرم افزاهای امنیتی به حساب می‌آید که طرفداران بسیاری داشته و به بهترین شکل از رایانه شما محافظت می‌کند. در این مطلب قصد داریم به سه مورد از مسائلی که ممکن است طی خرید و فعال سازی حساب بیت‌دیفندر با آن‌ها مواجه شوید را برای شما توضیح دهیم و راه حلشان را نیز به طور کامل و عملی ذکر کنیم. مواردی که قصد داریم در این مطلب از بخش وبلاگ آوادسکیور به شرح انها بپردازیم عبارتند از:

  • چگونه اطلاعات کارت اعتباری خود را تغییر دهیم؟
  • به چه دلیل ممکن است کارت هنگام پرداخت رد شود؟
  • چگونه می‌توانیم اطلاعات کارت اعتباری خود را به روز کنیم؟
  • در صورتی که کد فعال سازی Bitdefender را دریافت نکرده باشیم چه می‌توانیم بکنیم؟
  • اگر هنگام خرید اشتراک بیت دیفندر دو بار صورتحساب دریافت کنیم، چه کاری باید انجام دهیم؟
  • نحوه ادغام چند کد فعال سازی
  • چگونه می‌توانیم در Bitdefender به عنوان یک فرد یا یک شرکت ثبت سفارش انجام دهیم؟
  • نحوه ثبت سفارش به صورت فرد
  • نحوه ثبت سفارش به عنوان شرکت

با ما همراه باشید.

چگونه اطلاعات کارت اعتباری خود را تغییر دهیم؟

مشتریان بیت دیفندر این امکان را دارند که در صورت لزوم روش پرداخت خود را تغییر دهند و با دنبال کردن مراحل توضیح داده شده در این مقاله، جزئیات کارت اعتباری خود را به روز کنند. اگر تراکنش شما به دلایل مختلفی لغو شده و یا انجام نشود، ایمیلی دریافت خواهید کرذ که به شما اطلاع می‌دهد کارت اعتباریتان قابل شارژ نیست و نیاز است که آن‌را تغییر دهید.

به چه دلیل ممکن است کارت هنگام پرداخت رد شود؟

کارت اعتباری شما ممکن است به دلایل مختلفی رد شود. در ادامه لیستی از چند مورد از شایع ترین دلایل و همچنین روش توصیه شده برای رفع هر کدام را آورده‌ایم:

  • موجودی ناکافی باشد – در این صورت لازم است که حساب خود را پر کنید و اعتبار فعلی را افزایش دهید.
  • ارتباط لازم با سرور بانک صادرکننده کارت برقرار نشود – در این صورت بهتر است که تراکنش را دوباره امتحان کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، نیاز است که مستقیماً با بانک خود تماس بگیرید.
  • بانک صادرکننده کارت شما، تراکنش‌های آنلاین را مجاز نداند – با بانک صادرکننده تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید که این سرویس را برای کارتتان فعال کنند.
  • کارت شما منقضی شده باشد – در این شرایط باید اطلاعات کارت اعتباری خود را به روز کنید. برای یادگیری نحوه انجام این کار، بخش بعدی را مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.

چگونه می‌توانیم اطلاعات کارت اعتباری خود را به روز کنیم؟

اگر تراکنش به دلیل کمبود بودجه لغو شود یا اعتبار کارت منقضی شده باشد، ایمیلی دریافت خواهید کرد که به شما این موارد را اطلاع می‌دهد.

برای به‌روزرسانی مشخصات کارت اعتباری جهت پرداخت هزینه در Bitdefender، در ابتدا وارد حساب 2Checkout خود شوید و به بخش «روش‌های پرداخت یا Payment Methods» بروید. 2Checkout یک پردازشگر پرداخت امن و قابل اعتماد برای محصولات و خدمات فروخته شده در وب‌سایت رسمی Bitdefender است.

در ادامه نحوه دسترسی آسان به 2Checkout برای مشاهده و مدیریت اطلاعات کارت اعتباری آورده شده است:

  1. در مرورگر وب خود به https://secure.2co.com/myaccount/ بروید.
  2. آدرس ایمیل مرتبط با سفارش Bitdefender خود را وارد کنید، سپس بر روی “ارسال لینک دسترسی یا Send access link” کلیک کنید.
  3. اگر آدرس ایمیلی که وارد کردید با یک سفارش Bitdefender مرتبط باشد، به زودی یک ایمیل از 2Checkout Noreply حاوی یک لینک دسترسی معتبر به مدت 1 ساعت برای شما ارسال خواهد شد. به لینک موجود در ایمیل وارد شوید.
  4. با این کار یک تب جدید در مرورگر اینترنت شما باز خواهدشد. هنگامی که از شما خواسته شد، روی دکمه “ادامه یا همان continue” کلیک کنید.
  5. در مرحله بعد، تب روش‌های پرداخت یا همان Payment Methods را در بالای سایت باز کنید.
  6. در بخش روش‌های پرداخت یا Payment Methods، می‌توانید یک کارت جدید یا یک حساب پی پال دیگر اضافه کنید، همچنین کارت‌های در حال انقضا را به روز کرده یا به سادگی تمام کارت‌های مرتبط با سفارشات Bitdefender خود را حذف نمایید.

چگونه می‌توانیم اطلاعات کارت اعتباری خود را به روز کنیم؟

در صورتی که کد فعال سازی Bitdefender را دریافت نکرده باشیم چه می‌توانیم بکنیم؟

شما معمولا پس از تایید پرداخت در روند ثبت نام در بیت دیفندر، یک ایمیل با کد فعال سازی دریافت خواهید کرد. از آنجا که روش‌های مختلفی برای پرداخت وجود دارد، زمان ارسال پیام نیز متفاوت خواهدبود. در صورت اقدام به پرداخت به وسیله حواله‌های بانکی معمولاً 2 تا 3 روز کاری از زمان ارسال وجه پرداخت نیاز خواهد بود.

در صورت پرداخت با چک، دریافت پرداخت شما ممکن است تا ۲ هفته نیز طول بکشد. برای روش‌های پرداخت مانند کارت اعتباری یا پی پال، اگر کد Bitdefender خود را ظرف 30 دقیقه پس از تراکنش موفقیت‌آمیز دریافت نکرده‌اید، لاز خواهد بود که اقدامات زیر را انجام دهید:

در صورتی که کد فعال سازی بیتا دیفندر را دریافت نکرده باشیم چه می توانیم بکنیم؟

  • تمام پوشه‌های موجود در صندوق پستی خود را بررسی کنید

به خصوص ناخواسته‌ها و تبلیغات ممکن است ایمیل به‌طور تصادفی به‌عنوان هرزنامه یا spam علامت‌گذاری شده باشد، بنابراین مطمئن شوید که همه پوشه‌های صندوق پست خود را بررسی کرده‌اید. اگر ایمیل تایید از Bitdefender به اشتباه به عنوان هرزنامه علامت گذاری شده است، آن‌را انتخاب کنید و سپس روی دکمه “Not spam” در بالای صندوق ورودی کلیک نمایید. در این صورت ایمیل به صندوق ورودی شما منتقل می‌شود.

  • سفارش و کد فعال سازی خود را پیدا کنید

تأخیرهای پردازش غیرمنتظره ممکن است به دلیل عوامل متعددی رخ دهند. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه جستجوی سفارش، سفارش Bitdefender خود را ردیابی کنید و وضعیت آن را به صورت لحظه‌ای مشاهده نمایید.

برگه «جزئیات کارت یا By card details» را باز کنید، 4 رقم اول، 4 رقم آخر کارت اعتباری خود و آدرس ایمیل استفاده شده در تراکنش را وارد کرده و سپس بر روی FIND MY ORDER کلیک کنید. هنگامی که آدرس ایمیل استفاده شده در فرآیند سفارش و اطلاعات کارت درخواستی را وارد کردید، سیستم جزئیات سفارش بیت دیفندر شما را نمایش خواهد داد. بسته به وضعیت سفارش آنلاین خود، موارد زیر را انجام دهید:

  • اگر حتی با وجود شارژ شدن کارت اعتباری، سفارش یافت نشد، دوباره بررسی کنید که آدرس ایمیل معتبری وارد کرده‌اید و این ایمیل با ایمیل استفاده شده در هنگام سفارش مطابقت داشته باشد

این برای اطمینان از اینکه سیستم ما قادر به مکان یابی سفارش هست لازم خواهد بود. اگر پلتفرم نتواند سفارش‌های مربوط به داده‌هایی را که وارد کرده‌اید پیدا کند، به احتمال زیاد هنگام خرید آدرس ایمیل را اشتباه تایپ کرده‌اید. لطفا با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید تا به شما در دریافت کد فعال سازی سفارش آنلاین کمک کنند.

  • اگر سفارش ناقص یا در حال انتظار است، چند ساعت دیگر صبر کنید.

ممکن است تأخیرهای پردازش غیرمنتظره رخ دهد. برای ایمن نگه داشتن سیستم خود تا رسیدن کد، می‌توانید نسخه آزمایشی محصول Bitdefender را که سفارش داده‌اید نصب کنید. اگر بعد از 24 ساعت کد را دریافت نکردید، لطفاً با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.  پس از دریافت کد اشتراک جدید بیت دیفندر، گام بعدی این است که آن را در حساب مرکزی بیت دیفندر خود فعال کنید.

آشنایی با نرم افزار امنیتی ESET Security Management Center

اگر هنگام خرید اشتراک بیت دیفندر دو بار صورتحساب دریافت کنیم، چه کاری باید انجام دهیم؟

این یک مورد بسیار نادر است که گاهی اتفاق می‌افتد، در این وضعیت برای یک محصول یا خدمات Bitdefender دو بار شارژ و کسر از حساب انجام می‌شود. این ممکن است در شرایطی که در ادامه توضیح داده‌ایم اتفاق بیفتد:

  1. شما به طور تصادفی یک محصول یا خدمات Bitdefender را بیش از یک بار خریداری کرده باشید.
  2. اشتراک موجود شما به طور خودکار تمدید شده باشد، در حالی که اشتراک جدید Bitdefender را نیز جداگانه خریداری کرده‌اید.

ما برای یافتن راه‌حلی که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت داشته باشد در تلاش هستیم، بنابراین اگر دو بار صورت حساب دریافت کردید، می‌توانید:

  • هر دو کد فعال سازی را در یک اشتراک با اعتبار طولانی ادغام کنید
  • یک اشتراک جداگانه اضافه کنید که از همان حساب مرکزی قابل مدیریت باشد
  • یکی از اشتراک‌ها را با یکی از نزدیکانتان به اشتراک بگذارید
  • برای درخواست بازپرداخت با پشتیبانی Bitdefender تماس بگیرید

نحوه ادغام چند کد فعال سازی

یک حساب مرکزی واحد از فعال‌ سازی و استفاده موازی از چندین اشتراک معتبر برای یک محصول Bitdefender پشتیبانی می‌کند (به عنوان مثال Bitdefender Total Security برای 1 دستگاه و Bitdefender Total Security برای 5 دستگاه).

اگر دو اشتراک یکسان هستند و تعداد دستگاه‌های مشابهی را پوشش می‌دهند (مثلاً دو اشتراک Bitdefender Total Security برای 1 دستگاه)، در طول فعال‌سازی اشتراک دوم، این امکان را خواهید داشت که آن‌ها را در یک اشتراک واحد با اعتبار طولانی‌تر ادغام کنید.

برای ترکیب اعتبار دو یا چند کد فعال سازی، مراحل زیر را دنبال نمایید:

  1. به Bitdefender Central رفته و وارد شوید.
  2. روی پنل My Subscriptions، واقع در سمت چپ صفحه کلیک کنید.
  3. روی لینک + Activate with code کلیک کنید.
  4. کد دوم را تایپ کنید، سپس ACTIVATE را فشار دهید.
  5. برای اضافه کردن روزهای باقیمانده در اشتراک جدید خود به دوره اشتراک فعلی، «تقویت اعتبار برای یا همان Extend validity for…» را انتخاب کنید.

به عنوان مثال، ما یک اشتراک موجود برای Bitdefender Total Security، 1 دستگاه داریم که در 2020/12/20 منقضی می‌شود. ما می‌خواهیم در بالای آن یک کد برای بیت دیفندر توتال سکیوریتی با اعتبار 365 روز، 1 دستگاه اضافه کنیم. پس از ادغام، Bitdefendfender Total Security را خواهیم داشت که تا 2021/12/20 اعتبار دارد.

  1. برای ادغام دو دوره اعتبار روی ACTIVE کلیک کنید.

چگونه می‌توانیم در Bitdefender به عنوان یک فرد یا یک شرکت ثبت سفارش انجام دهیم؟

این بخش از این مطلب به شما کمک می‌کند تا بسته به نیازهای خود، تحت عنوان یک فرد یا به عنوان یک شرکت، برای رفع نیازهای خانگی و یا اداری ثبت سفارش انجام دهید.

Bitdefender در بیش از 100 کشور در سراسر جهان فروخته می‌شود و می‌توان آن را به راحتی از وب‌سایت رسمی www.bitdefender.com خریداری کرد. ثبت سفارش در وب‌سایت رسمی Bitdefender آسان است. شما می‌توانید یکی از روش‌های زیر را برای نصب و کسب اطلاعات بیشتر انتخاب کنید:

نحوه ثبت سفارش به صورت فرد

برای ثبت سفارش در Bitdefender به صورت فردی:

  1. به bitdefender.com بروید.
  2. For Home را در بالای صفحه فشار دهید.
  3. در صفحه bitdefender.com/solutions، روی Learn More در زیر محصولی که قصد انتخاب و خرید آن‌ را دارید کلیک کنید.
  4. تعداد دستگاه‌هایی را که می‌خواهید محافظت کنید و مدت زمان محافظت را انتخاب کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک نمایید.
  5. در این مرحله شما به سبد خرید هدایت خواهید شد.
  6. در صورت نیاز به بیش از یک محصول مشابه، می‌توانید عدد را در قسمت Quantity در سبد خرید تغییر دهید. سبد خرید جایی است که می‌توانید در صورت داشتن کوپن تخفیف، آن را وارد کنید. برای اعمال کد کوپن، صفحه به طور خودکار بارگیری خواهدشد.
  7. روی BILLING AND Payment Details در پایین صفحه کلیک کنید.
  8. تب I’M AN INDIVIDUAL را انتخاب کنید.
  9. اطلاعات صورتحساب خود را وارد کنید، یک روش پرداخت را انتخاب کنید، سپس روی تأیید سفارش کلیک کنید. این‌ها روش‌های پرداختی هستند که در حال حاضر پشتیبانی می‌شوند:
  • کارت اعتباری
  • پی پال
  • حواله بانکی
  • پول نقد (فقط ایالات متحده آمریکا)
  • چک (فقط ایالات متحده آمریکا)
  • چند لحظه صبر کنید تا سفارش شما در حال پردازش قرار بگیرد.
  • پرداخت با کارت اعتباری به شما امکان دسترسی سریع به محصولاتی که سفارش داده اید را می‌دهد. کد فعال سازی به همراه دستورالعمل نصب به آدرس ایمیلی که در مرحله 9 مشخص کرده اید نیز ارسال می‌شود.
  • برای چک و پرداخت نقدی، تحویل محصول تنها پس از دریافت کامل پرداخت انجام خواهد شد.

چگونه فایروال را در ESET Endpoint Security غیرفعال کنیم؟

نحوه ثبت سفارش به عنوان شرکت

برای ثبت سفارش در Bitdefender به عنوان یک شرکت:

  1. به bitdefender.com بروید.
  2. For Home را در بالای صفحه فشار دهید.
  3. در صفحه bitdefender.com/solutions، روی Learn More در زیر محصولی که قصد انتخاب و خرید آن‌ را دارید کلیک کنید.
  4. تعداد دستگاه‌هایی را که می‌خواهید محافظت کنید و مدت زمان محافظت را مشخص کنید، سپس روی دکمه BUY NOW کلیک کنید.
  5. در این مرحله شما به سبد خرید هدایت می‌شوید.
  6. در صورت نیاز به بیش از یک محصول مشابه، می‌توانید عدد را در قسمت Quantity در سبد خرید تغییر دهید. سبد خرید جایی است که می‌توانید در صورت داشتن کوپن تخفیف، آن را وارد کنید. برای اعمال کد کوپن، صفحه به طور خودکار بارگیری خواهدشد.
  7. روی BILLING AND Payment Details در پایین صفحه کلیک کنید.
  8. برگه I Represent A COMPANY را انتخاب کنید.
  9. شناسه VAT را وارد کنید. این قسمت فقط برای مشتریان تجاری در اتحادیه اروپا اعمال می‌شود.
  • تأیید شماره معافیت مالیات بر ارزش افزوده بر اساس تأیید شماره VAT VIES انجام خواهدشد.
  • فقط حروف بزرگ و ارقام را وارد کنید، هیچ جای خالی یا نویسه دیگری در آن لحاظ نشود. اگر شناسه VAT شما تأیید نشده است، می‌توانید سفارش را با VAT نهایی کنید و پس از آن در pay@2checkout.com درخواست کسر کنید.

در ادامه اطلاعات صورتحساب خود را وارد کنید، یک روش پرداخت را انتخاب کرده و سپس روی تأیید سفارش کلیک نمایید. در ادامه روش‌های پرداختی که در حال حاضر پشتیبانی می‌شوند آورده شده‌اند:

  • کارت اعتباری
  • پی پال
  • حواله بانکی
  • پول نقد (فقط ایالات متحده آمریکا)
  • چک (فقط ایالات متحده آمریکا)
  • چند لحظه صبر کنید تا سفارش شما پردازش شود.
  • پرداخت با کارت اعتباری به شما امکان دسترسی سریع به محصولاتی که سفارش داده اید را می‌دهد. کد فعال سازی به همراه دستورالعمل نصب به آدرس ایمیلی که مشخص کرده اید نیز ارسال می‌شود.

• در صورت پرداخت با چک و به صورت نقدی، تحویل محصول تنها پس از دریافت کامل پرداخت انجام می‌شود.

خرید آنتی ویروس نود 32